Purchaser & Logistics Assistant

Jobs

Purchaser & Logistics Assistant

Vil du være en del af en ung, dynamisk og hurtigt voksende virksomhed med international succes og mulighed for at påvirke virksomheden og dit eget karriereforløb? Kan du se dig selv bidrage til ROEQ’s ambitiøse vækststrategi med henblik på at være den globale markedsleder for mobilt robotudstyr? Så er det måske dig, vi mangler?

Virksomheden

ROEQ er en af verdens førende producenter af mobilt robotudstyr til MiR AMR-teknologi. Virksomheden sigter mod at udvikle en omfattende portefølje til at levere standardiserede, sikre, brugervenlige og pålidelige produkter/løsninger, der kan håndtere flere opgaver for at hjælpe virksomheder med at løse deres produktionsudfordringer.

Produkterne er designet og udviklet med sikkerhed, brugervenlighed og kvalitet i tankerne, hvilket har bidraget til vores opnåelse af patenter.

ROEQ blev grundlagt i 2017 og siden grundlæggelsen har vi oplevet en enorm vækst. Virksomheden har hovedkontor i Vissenbjerg, Danmark. Hidtil betjener vi mere end 80 distributører i næsten 40 lande.
Hos ROEQ mener vi, at vores arbejde ikke er begrænset til kun produkter/løsninger til vores kunder, men også med at udvikle vores medarbejdere. Innovativ tænkning, dedikation og stræben efter løbende forbedringer definerer, hvordan vi arbejder.

Job Beskrivelse
Har du en uddannelse eller erfaring indenfor indkøb og planlægning? Måske fra en teknisk virksomhed? Kan du håndtere mange bolde i luften og arbejde under pres? Er du en blæksprutte med overblik? Så er du måske vores nye kollega.

Sammen med vores produktionsplanlægningsteam, vil du blive en del af en spændende afdeling, hvor struktur og samarbejde går hånd i hånd. Som vores nye indkøber, vil du få ansvaret for egen portefølje af leverandører, som du skal sikre et godt samarbejde med.
Du vil referere til vores COO.

Opgaver og ansvarsområder:

Opgaver og ansvarsområder:
• Ansvar for indkøb, logistik, lager og planlægning
o Registrere ordre
o Struktureret opfølgning på indkøbene, da vi er afhængige af leverancer til tiden
o Sikre at indkøbsordre placeres korrekt, nøjagtigt og til rette tid
• Sikre effektivt samarbejde med de øvrige afdelinger
• Bidrage i løbende optimeringer og udvikling af processer på tværs af afdelinger. Vi arbejder målrettet ud fra LEAN filosofien.
• Fragthåndtering/logistik
o Kontrollere vare ind- og udlevering
o Klargøre forsendelser
o Optimere vare flow og lagerstyring
• Opdatering af stamdata og styklister i ERP-system
• Ad-hoc opgaver

Kvalifikationer
Du har erfaring fra lignende rolle med indkøb, og har en god teknisk forståelse. Du trives i et dynamisk og hektisk miljø. Vi forventer at du har erfaring med ERP-systemer, og kan tale engelsk på forhandlingsniveau. Desuden forventer vi, at du har gode IT-kundskaber og er hurtig til at lære nye systemer.
Som person er du struktureret, selvstændig og serviceminded, der trives i et udfordrende, iværksætter-, dynamisk og hektisk arbejdsmiljø. Du er et ordensmenneske og kan lide at være på forkant med tingene. Du tager ansvar for dine opgaver og får dem løst.
✓ Grundig og med evnen til at styre flere projekter/opgaver samtidigt og effektivt
✓ Hurtig til at lære nye processer og systemer
✓ Selvstændig profil, der påbegynder egne opgaver uden specifik introduktion
✓ Udviser ejerskab og ansvar for tildelte opgaver og sikre at opgaver udføres til tiden og på højt niveau
✓ Serviceminded person, der kan lide kommunikation med leverandører
✓ Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner, på både dansk og engelsk

Vi tilbyder

Vi tilbyder et spændende job med store faglige udfordringer, og muligheden for at påvirke virksomheden og din egen progression. Vi lægger vægt på et uformelt og åbent arbejdsmiljø, hvor du får masser af muligheder for, at dele dine ideer og bidrage til at gøre en forskel.
Vi forventer en engageret indsats i jobbet, men tilbyder fleksible arbejdstider og lægger vægt på, at der skal være balance mellem arbejds- og privatliv.

Er du interesseret i stillingen, så søg stillingen via dette link: Purchaser & Logistics Assistant | Jobindex


Vi afholder samtaler løbende.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR and Office Coordinator, Joy Eilsø Hansen +45 61 42 07 65

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter

Subscribe to our newsletter and be sure you’re in on all the latest news and invitations!